Jag? Du? Vem? Ni? VA?! nehe..

Nur är det måndag igen och jag sitter igen hemma och gör inget speciellt. Ska dock till skolan om en stund för att ha extra kör rep. Förstår inte hur körledaren tänker när hon säger att vi ska sjunga med ettornas KörA, om någon var med på vår julavslutning i december förstår man att detta känns lite mer som ett straff än en kul grej. Inte kul! Men men.. Det ska bli en trevlig dag i alla fall. Miranda och jag åker hem till henne antagligen efter repet för att plugga projektarbete och det brukar bli väldigt trevligt när vi gör sådant.

Jag märkte precis att et var lera dagar sedan jag skrev senast, förlåt jag ska skärpa mig :P Nej, men faktiskt tror jag det kan vara så att jag helt enkelt inte har vant mig vid att blogga ännu så det blir en slags rutin liksom.. Ska försöka komma med lite mer frekventa uppdateringar om mitt helt fabulösa, otoligt spännande och absolut magnifika liv (någon som anar ett uns själv ironi?)
Nu måste jag äta upp lite snabbt och sedan kasta på lite smink i ansiktet innan jag beger mig mot Rytmus!

Hittade nå på nått kul i helgen?


Vi som Spice Girls på Live Night <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

Suck... Ja man börjar ju ångra att man valde kör B.

Men jag tror det är någon som har stulit en bild från mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback