Thai, mys och mojito

Igår var en trevlig dag! Skolan var väl itne bättre än vanligt egentligen.. eller jo, den var nog det. Min röst verkar ha kommit tillbaka! YAY WOHO! jag kan äntligen sjunga igen och det gick verklgine hur bra som helst på min sång lektion i går! tummenupp för Angelie =D. Efter skolan var egentligen tanken att jag skulle åka hem och fixa och trixa lite och packa ned mitt singstar för att sedan möta upp mina älskade vänner i huddinge centrum. Istället för att åka hem innan gick jag och dracka milkshake med Mirande, Teresia och Sigrid. Mycket trevligt tjejer det får vi göra om tycker jag! En tokigt god milkshake senare begav sig Miranda och jag till centrum och träffade resten av folket för att handla mat och drink tillbehör. Kvällen fortöp och vi hade riktigt trevligt. En mycket lyckad fredagskväll men andra ord.
Stay tuned, skriver mer senare!

Gjorde du nått kul igår?

Kommentarer
Postat av: Fii

sv: Tackar :) haha ja dessa är sjuukt varma också :D Och det känns typ som att man går på moln :)

Postat av: spiderchick

ja jag hade en jäkligt fartfylld fredag ... =)

2009-02-07 @ 17:33:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: lisa

kika in på min braiga blogg där jag skriver om vad jag tycker är intressant för stunden ;)

www.monkiiponki.blogg.se

2009-02-07 @ 17:59:12
URL: http://monkiiponki.blogg.se/
Postat av: Linuuus

SVAR: HAha, jooo typ (aa)(y)

Har börjat inbilla mig att jag ser bassa karaktärer från oth också.. Igår "såg" jag först en som likna Lucas, sen en som likna Keith och sist en som likna brooke ;o

2009-02-07 @ 18:17:00
URL: http://underbartful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback