Rent mjöl i påsen.. ja, eller müsli i alla fall

God morgonrock!

Det är oroväckande vitt ute och jag har förberett mig mentalt hela morgonenför att ge mg ut i detta nya vinterlandd.. hua! Jag har en väldigt fin och mysig, färgglad tröja på mig idag så det kanske hjälper att få bort den tråkiga vinterkylan :)
Nu vankas det frukost och det är väldigt lite tid kvart tills att jag måste gå dså det gäller att skynda sig. Idag blir det Vaniljyogurt med blåbärs/kokos müsli, krossat linfrö ch solroskärnor för min del. NU måste jag springa till skolan! Ha en bra dag <3

Vad äter ni till frukost?


MUMS!

Kommentarer
Postat av: josefina

Vad händer i helgen då ?

Postat av: spiderchick

mackor

2009-02-07 @ 12:01:17
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback