Måndag

Jag är ledig på måndagar vilket känns otroligt skönt! Det är vardagslyx på riktigt att ha möjligheten att bara ligga i sängen och dricka o'boy hela dagen om jag så vill=). Nu gjorde jag inte det idag i och för sig, men dagen har varit trevlig och givande så inga tårar pillda här inte. Jag började dagen med min älskade frukost (hur härligt är det inte att sitta och äta frukost i en timma och bara ta det lugnt och hälla i sig thé!) framför datorn och började jobba med översättningen jag gjorde för pappa. En klapp på axeln senare för ett bra jobb och det var lunch!

Har även haft möte för oss som ska åka till Idre på sportlovet för att bestämma  mat och vem som ska ha med vad och så.. inte världens mest givande möte men det blev en trvlig fika och maten blev bestämd i alla fall. Det är alltid lika trevligt att träffa min underbara små vänner :) eller små oc små.. jag är typ kortare än hela bunten! Ser verklgien helt sjukt mycekt fram emot att få spendera en vecka i Idre med dessa underbara folk. Puss på er!

Nu ska jag där emot sova, hoppas att det går bättre än igår. Jag frös så mycket att jag låg och skakade fram till klockan 3-halv 4.. ville itne lämmna täcket med risken att frysa ihjäl vilket jag gjorde ändå. Efter en bra stunds huttrande tog jag odet till fånga och kastade mig ur sängen och slängde på mig mjukisbyxor och strumpor. Oj vad gott jag sov sen när värmen kom sygandes! Underbart blev det! Nu är det kallt igen.. får förbereda mig bätre inatt! =D

Puss och godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback